nedeľa 20. septembra 2015

Ovsená "fit" bábovka.



Ovsené vločky som mala rada od malička. No nikdy ma nenapadlo z nich robiť koláč,pretože v hlave som to mala zafixované skôr ako "raňajkové" jedlo. A preto ma uchvátila myšlienka a recept od kamošky na túto bábovečku. :)

Na vykúzlenie tohto zázraku nám treba _
  • 3 hrnčeky ovsených vločiek
  • 3 vajíčka
  • 2 lyžice medu (alebo iného sladidla. NIE CUKRU!)
  • 3/4 hrnčeka jablkovej výživy
  • 220 g (jeden teglík) bieleho jogurtu
  • 1 kypriaci prášok
  • škorica (podľa chuti. Ja jej dávam trošku viac. :D)
  • čokoláda,brusnice,hrozienka,oriešky (hocičo čo vás napadne)       

Rúru si vyhrejeme na 150 stupňov. Vločky si rozmixujeme na jemnejšie. Ja osobne 1 hrnček rozmixujem takmer na úplnú múku, 1 a pol hrnčeka rozmixujem na stredne jemnú múku a polku hrnčeka nechám vločky v celku,no to je moja osobná preferencia,čiže v tomto to je naozaj na vás. :)
V jednej miske zmiešame naše rozmixované vločky s ostatnými ingredienciami na cesto. Bábovkovú formu si vymastíme maslom a nalejeme do nej cesto. Bábovku pečieme približne 50 minút. 

Džamkajte (takmer) bez výčitiek. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára